Genel kabul görmüş muhasebe standartlarına uygun olarak muhasebe defterlerinin tutulması, raporlanması ve sunulması.
Muhasebe sistemlerini kurmak, geliştirmek, işletmecilik, muhasebe, finans, malî mevzuat ve bunların uygulamaları ile ilgili işlerini düzenlemek veya bu konularda müşavirlik yapmak.
Mali belgelerin muhasebe süreçlerine tabi tutularak, muhasebe kayıtlarını oluşturmak
Dönemsel Bilanço, Gelir Tablosu, Kar / Zarar Tablosu hazırlayarak sunulması.
Talep doğrultusunda ve işletmeye özgü raporlama sistemi kurulması
SGK Bildirimleri, Vergi Beyannameleri, İş-Kur Bildirgeleri ve diğer belgelerin düzenlenip tahakkuk işlemlerinin yapılması.
İş yeri SGK tescil işlemlerinin yapılması
İhbar ve Kıdem tazminatı yükümlülüğünün hesaplanması
Yerinde muhasebe sistem desteği
E-Fatura, E-Defter, E- Arşiv, E-Dönüşüm Süreç Yönetimi, bu kapsamda muhasebe iş ve işlemlerinin yürütülmesi
Mükelleflerin muhasebe ve ön muhasebe personellerini eğitmek, eğitim sonrası kontrolünü yaparak, muhasebe ve ön muhasebenin kusursuz işleyişini sağlamak.
Muhasebe konusunda yeterli bilgi birikimine sahip personellerin mükelleflere tam zamanlı veya kısa süreli çalışma biçiminde hizmet vermelerini sağlanması,
Muhasebe/finans alanında sürekli ve geçici personel temin edilmesi